Chcete být vidět mezi nejzajímavějšími českými zaměstnavateli?
Našimi čtenáři jsou seniorní lidé z pracovního trhu i nadaní nováčci – oba tábory se chtějí dozvědět nové informace o českých společnostech a pochopit možnosti aktuálního pracovního uplatnění v širších souvislostech. Možná hledají svou první dlouhodobou práci nebo po letech z nejrůznějších důvodů pomýšlejí na změnu zaměstnavatele. Ať tak nebo tak, uvědomují si svou hodnotu a chtějí svůj čas investovat do zajímavé společnosti a smysluplných projektů.
WORKSPACE15 je jediná mediální platforma na trhu, která představí vaši firmu a její klíčové projekty opravdu do hloubky
A to prostřednictvím customizovaných profilů (microsites) s nejrůznějšími formami obsahu. Na každé stránce zaměstnavatele najdete videa, podcast, obsáhlé texty, rozhovory, infografiky nebo třeba fotky. To všechno vytváří v kooperaci s klienty náš tým – od prvního návrhu obsahové kostry po finální kampaň na sociálních sítích se postaráme o všechno, co bude pro vaši prezentaci potřeba.
Při výrobě obsahu postupujeme stejně, jako bychom tvořili redakční obsah pro informační médium (zpravodajství, magazín aj.). Díky tomu jsou výstupy o vaší společnosti pro čtenáře atraktivní a informačně hodnotné. Díky tomu, že se WORKSPACE15 orientuje především na cílovou skupinu zkušených profesionálů, ideálně doplňuje vaši employer brandingovou strategii o zásah v této žádané skupině.
Na čem stavíme?
- Novinářský přístup a hledání jedinečného příběhu vaší společnosti
- Na faktech založený obsah, který se nebojí ukázat realitu nebo zmínit přešlapy v minulosti
- Multimediální obsah složený z textů, videí, profesionálních fotek, podcastů a z dalších vizuálních a obsahových prvků
- Vstupní konzultace a pomoc v oblasti employer brandingu
- Obsáhlá mediální kampaň na sociálních sítích, kanálech deníku E15 a vydavatelství CNC.
Na WORKSPACE15 pro vás umíme vytvořit hned několik druhů obsahu
Naším hlavním produktem jsou obsáhlé multimediální klientské stránky, umíme toho ale daleko víc. V portfoliu máme řešení pro všechny vaše komunikační potřeby.
1. Profil společnosti – hlavní obsah na platformě
Vlajková loď našeho obsahu – multimediální profil, prostřednictvím kterého má každý čtenář příležitost zjistit, jak to chodí ve vaší společnosti. Jaké nejzajímavější projekty jsou právě teď na stole? V čem je vaše firma lídrem? Proč jste se rozhodli jít zrovna tímto směrem a jaké překážky se vám na této cestě společně se zaměstnanci podařilo překonat? V profilu klademe důraz na vizi společnosti a jedinečné projekty, na kterých se nově příchozí mohou podílet.
Kompletní informace o profilu klienta si v PDF stáhnete tady.
If you are interested in information about WORKSPACE15 services in English, you can read everything here.
2. Employer brandingové video „Jeden den...“
Videoformát postavený na moodových záběrech a rychlém precizním střihu představuje jednu konkrétní pozici ve vaší společnosti, její podstatu a zajímavosti. Pozici ve videu zobrazujeme prostřednictvím hlavního hrdiny (zaměstnance), kterého s kamerou sledujeme během jednoho pracovního dne od snídaně po večerku. Diváci se tak během dvou minut seznámí s příběhem vaší společnosti, firemní kulturou a s pracovní realitou.
Kompletní informace o videu si v PDF stáhnete tady.
3. WORKSPACE15 podcast
Audioformát, který vás dostane přímo do uší potenciálních kolegů. Náš podcastový pořad je postavený na hostech přímo z vedení významných českých společností – posluchači v něm uslyší CEO’s, výkonné ředitele nebo členy boardu, kteří se rozpovídají o byznysu, projektech, směřování jejich firem nebo o dlouhodobých vizích.
Kompletní informace o podcastu si v PDF stáhnete tady.
Kompletní informace o profilu klienta si v PDF stáhnete tady.
4. Multimediální článek s videem
Máte projekt nebo zajímavost, která je do profilu klienta možná příliš malá, přesto by si ale zasloužila pozornost? I na to jsme na WORKSPACE15 mysleli. Rádi pro vás připravíme multimediální článek nebo rozhovor, který doplníme o krátké video s vysvětlením problematiky od vašeho zaměstnance-odborníka na dané téma. Informace o vašem projektu se tak dostanou do světa, zároveň ve formě, kdy budou (oproti samostatně stojícímu textu) zajímavější pro větší část publika.